Iubire si ale ei lectii

Iubesc si el ma face sa cred ca sunt si iubita dar eul meu interior imi spune ca nu este decat o mare abureala, simt ca ceva in aceasta relatie nu imi apartine, ca am luat ceva de la cineva, ca atunci cand sunt in grupul lui de oameni, nu ar trebui sa fiu eu ci altcineva din trecut, ca eu doar pansez un suflet ranit, habar nu am ce se intampla in interiorul meu, simt doar ca merg pe un drum fara sens si nu imi explic de ce nu gasesc acel sens sau de ce nu schimb traseul, nu imi explic, poate ca undeva intervin dezamagirile din trecut iar frica de a nu fi din nou dezamagita ma face sa gandesc astfel de lucruri si sa imi pierd increderea ca si eu merit o viata frumoasa, e posibil sa existe momente in viata unui om cand a suferit atat de mult incat crede ca e imposibil ca acum sa i se ofere o farama de fericire, dar totusi... totusi gandind la rece, cred ca o femeie simte ca e totul pentru barbatul ei, si mi-e teama, pentru ca ceea ce nu traim la timp, nu vom trai niciodata, mi-e teama ca voi pierde o iubire la care am visat fara ca eu sa am o vina, sau poate am, poate ca am intrat fara sa analizez prea mult, fara sa cer prea mult, doar m-am abandonat, dar asta sunt eu, ma abandonez in fata vietii, imi dau voie sa traiesc fiecare oportunitate ca si cand ar fi ultima, mai ales cand e vorba de iubire, nu-i poti spune inimii ce sa faca si cand sa iubeasca si mai ales pe cine, dau sansa fiecarei zile sa fie cea mai frumoasa din viata mea si poate cu asta gresesc mult, e inevitabil sa nu iti iei si palme cand traiesti atat de riscant.

La un moment dat in viata mea, pe vremea cand eram copil, mama nu stia ce sa mai faca pentru a scapa de coropisnite pentru ca ne invadasera curtea, dar ea nu stia ca solutiile pentru combatere coropisnite sunt chiar in fata ei, adica la un telefon distanta, pentru ca cel mai simplu este sa chemi o firma specializata in dezinsectie Bucuresti si sa lasi echipa sa isi faca treaba. Mi-a ramas in cap chestia asta desi nu are nicio legatura cu subiectul, totusi e o extrapolare si imi dau seama ca poti sa inveti lucruri bune din orice, trebuie doar sa vrei.